Mi motivál egy reálisan gondolkodó, a számokban, adatokban, statisztikákban maximálisan megbízó, az életét a tényekre alapozó közgazdászt abban, hogy belevágjon az MLM-be, ebbe a sokak által lenézett területbe?
Pontosan ezek a tényezők, amiket felsoroltam. A jól működő MLM-rendszer ugyanis valójában ezekre épül. Reális, kiszámítható jövedelmet hoz, tele van valós számokkal, adatokkal, kiváló statisztikai mutatókkal rendelkezik. Ehhez természetesen megbízható cégre és kiváló termékre van szükség, ezek nélkül ez nem működik. De miben különbözik ez más, „hagyományosnak” számító üzleti modelltől? Segítek: semmiben! Pontosan ugyanezek a feltételek kellenek hozzá, hogy belevágj. Ha nem bízol a cégben, ahol dolgozol, ha nem hiszel a termékben, szolgáltatásban, amit kínál, akkor rossz helyen vagy.
Eddig én is rossz helyen voltam, 41 éves koromig a folyamatosan változó és csalódást okozó, klasszikus munkaerőpiac után végre egy olyan céget találtam, amelyikben meg tudok bízni. Olyan terméket árul, amire az embereknek ténylegesen igényük van, nem pedig egy kreált élvezeti cikket erőltet rájuk.
Kávét ugyanis szinte mindenki iszik, sajnos azonban sokan nem törődnek vele, hogy milyet. Aki kávézik, annak nem maradhat ki a reggeli rutinból. Innen jött a DXN alapítójának ötlete: miért ne lehetne a koffeinadagot egészséges pecsétviaszgombával, azaz ganodermával kiegészíteni? Az étrendkiegészítők szedéséről a legtöbben rendszeresen megfeledkeznek, ezzel a módszerrel ez azonban biztosan nem marad el.
Ezek tehát azok az okok, amik miatt nemrég csatlakoztam a DXN csapatához. A megbízható cég, a kiváló termék adott, a harmadik tényező a sikerhez pedig én magam vagyok. Illetve még egy fontos tényező van: TE!
A munkát most kezdem, ehhez pedig hozzám hasonló, lelkes csapattagokat keresek. Csatlakozz hozzám, induljunk el együtt az úton, fedezzük fel az empatikus kereskedelmi modell világát, hozzuk ki belőle a maximumot. A 25 éves DXN és az általam megismert munkatársak jelentik a garanciát arra, hogy ezt a kiváló terméket megfelelő módon, tisztességesen és mindenki számára hasznosan értékesítsük, valóban érdeklődő fogyasztókat találva.
A jó kávé felpörget reggel, mi pedig a piacnak adhatunk új energiát. Lendüljünk bele együtt!